Svar på kommentar

 
Jag har gått ner nästan 17kg sen jag började med LCHF och träning.
 
Jag känner mig nästan som en helt ny människa och jag ångrar mig inte en sekund att jag tog tag i mitt liv. På ungefär ett år samlade jag på mig en massa kilon när jag gick in i ett förhållande med Mattias och fick mitt så kallande "sambohull". Men efter det där året som jag nådde toppen på min vikt så bestämde jag mig att aldrig återvända dit. Jag starta med att endast att äta rätt inom LCHF och tack vare det så förlorade jag några kilon men det var inte förrän jag började träna som kilona verkligen börja försvinna. I början av träningen krävdes det inte mycket innan jag blev trött och less men tack vare motivationen genom att tappa vikt fick jag nya "krafter" och fortsatte trots att det var jobbigt och jag var less att ens vara på gymmet.
 
Idag däremot mår jag hur bra som helst och jag märker att jag har hur mycket ork som helst och jag känner inga hinder till träningen något mer för träna är ett av mina största intressen numera. Jag älskar att se resultat och bygga muskler men samtidigt få upp konditionen genom att springa tills svetten rinner och benen bultar.
Jag mår mycket bättre och är mer glad idag än innan. Kroppen känns lättare och jag trivs bättre i min kropp för varje som går.
 
Just nu äter jag inte LCHF men har starka funderingar på att börja igen eftersom att min kropp svarar bra på den sortens mat som jag får äta. Jag har bra med energi trots att kolhydraterna uteblir. LCHF kommer ändå alltid vara den livsstilen jag kommer förlita mig till om jag känner att min kropp blir "rubbad".
 
Hoppas du fick dom svaren du sökte! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0