Hämta paket

Jag har vaknat för ungefär en timme sen. Jag försöker ställa om dygnet för att jag ska jobba natt men som ni märker så går det inte sådär super bra. Jag får helt enkelt försöka klämma in en powernap i eftermiddag :) Idag ska även jag träna på gymmet och därefter så ta min allra första proteindryck! Yay! Haha nej men jag tycker att det är ett rätt stort steg för mig som bara kört på att träna utan all den där proteinen ända tills Christer kom in i mitt liv och gav mig en proteinbar efter ett träningspass. Jag vill ju ha resultat så varför inte satsa liksom? ;) Så nu ska jag åka förbi IF Metall och gå med i facket för att slutligen fara till Jukkasjärvi och hämta mitt paket och åka hem till pappsen med hundarna :)PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0