Nästa gång tävlar jag också!

Två nätter kvar och sen hoppar jag på min ledigvecka, påskveckan, hur perfekt är inte det liksom? :) Om det går som planerat så kommer jag att åka till byn på måndag men det lär jag se då.
 
Min syster, hennes kille och hunden kom igår natt så idag har jag spenderat de flesta lediga timmar i Jukkas med dom. Eller jag ägnade lite tid åt min mamma, Sara och Stella innan dom drog till byn. Vi var förbi på sporthallen och kollade när min moster tävlade i tyngdlyftningen. Nu idag känner jag mig lite sur över att jag har varit tvungen att jobba så mycket så att jag har missat så många träningar för jag skulle egentligen också tävla men jag var inte i "form" för det. Nästa gång kommer jag däremot vara med och tävla!
 
Tävlingsplanen
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0