Nytt jobb

Älskar Kiruna när det kommer till arbetsmarknaden! Jag var in till rekryteringen (Kiruna Kommun) i måndags och lämnade lite papper och gjorde en intresseanmälan om vad jag vill jobba med. Igår ringde dom därifrån och sa att jag kan börja jobba redan imorn (idag, onsdag) om jag var intresserad av en förskoletjänst och jag tackade ja. Det roliga är att det är en 100% tjänst uppe i Abisko så det blev ett litet miljöombyte :) Tur är ju det att det endast är några veckor för att sitta här uppe på eftermiddagarna kommer nog bli en pina så småningom. Sen är det bara att börja i stan med nytt igen.

Okej dagis, nej förskola som det i dagens läge heter!
Jag fick gå bredvidgång idag och jag stormtrivs redan med alla dom små barnen. Jag älskar barn och vill själv ha egna så jag ser detta som ett test så att jag får se om jag pallar trycket :)
 
 
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0