10 dagar i rad

Jobb, jobb och återigen jobb.
Jag vill också vara ledig ihelg, följa med till Karesuando med Christer för att umgås med gänget men jag får kämpa vidare för det är väl såhär det ska vara när man ska ha 3 jobb för tillfället. Uppsägningstiden som personlig assistent håller på att löpa ut, utbildningen på LKAB (MTAB) och så har jag städningen för några dagar också. Jäkla jag är produktiv! Jag hade aldrig kunnat vara en arbetslös människa för då hade jag klättrat efter väggarna!
 
På praktiken vi hade nu under utbildningen så fick jag följa med i loket och Kiruna från den vinkeln var så himla fint! Speciellt när solen låg över staden.
 
Dom som följer mig på snapchat fick sig ett fint videosnap när vi växlade vagnarna :) haha.
 
Ihelg jobbar jag sammanlagt 26 timmar, slutar 22.00 på söndag och ska börja 05.30 på måndag. Fattar ni vad jag har gett mig in på? Jag är iallafall glad att det är såhär endast en kort tid och sen så kommer jag bli glad när lönen landar på kontot :)
Pengar är bra och speciellt när jag måste börja inreda ett hem igen. Det enda jag är nyfiken över framöver är om jag kommer få börja om från noll eller om jag endast kommer få inreda med små tjafs :D haha.
 
 
Peace
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0