Några år efter

Startade datorn och som vanligt är det första jag klickar in på är spotify för att välja låt. Men den här gången kollade jag på den här nyhetssidan som öppnas först och gissa vad jag fick se? Jo tips på musik som råkar vara den slags musiken jag lyssnade mycket på när jag var yngre. "Everything happens for a reason" det är väl så? Och nu sitter jag och lyssnar på Fonky Fresh, An2n och affe. Musik som funnits en så nära är rätt roligt att lyssna några år efter. Jag kommer in i minnena från förr och hur livet såg ut då och jag är väl glad att jag förändrats och vuxit upp :)
 
 
Och jag har all tid i världen att lyssna på alla låtar nu när jag jobbar natt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0