Nyårslöften, here we go!

I ganska många år har jag haft tanken att byta livsstil och bli mer hälsosammare och under 2013 har jag lyckas hitta något som passar mig. LCHF, vilken underbar livsstil! Jag mår bra, jag går aldrig hungrig och jag slipper all skit människan stoppar i sig :)
 
Träning på gymmet har jag gjort förut lite sisådär om jag jämför med idag. Idag vill jag verkligen dit och kämpa med ett armpass för att sen 2 dagar efter knappt kunna röra mig. Det har gått så otroligt bra ända sen jag och Sofia blev träningskompanjoner! :)
 
Med hjälp av LCHF och träningen så trippar siffran på vågen nedåt. Jag vill nå mitt mål som endast är några kilon ifrån men musklerna väger mer och då får jag gå efter måttbandet istället :)
 
I dag har jag 2 hårbollar som kommer få chansen att springa på agilitybanan. Nellie kommer dock vara för liten för just hoppmomenten men Nimo ska vara precis som matte, sträva efter nya PB hela tiden :)
 
Lite små snack om livet just nu. Nu vidare till mina nyårslöften.
  •  Fortsätta med LCHF som är min nya livsstil.
  • Nå min målvikt om inte musklernas vikt tar över.
  • Skaffa beachbodyn 2014!
  • Komma upp till 65kg i bänkpress.
  • Agilityträning med hårbollarna.
  • Försöka hitta ett jobb jag trivs med.
Några fler mål än året innan. En lite större match alltså ;) Men året är långt och har precis börjat så HERE WE GO!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0