Kommer vara död

Hej alla! :)
 
Hoppas att ni har en bra fredagskväll/natt! :) Själv kämpar jag med mitt nattpass. Det kommer bli rätt roligt att se hur min kropp och huvud kommer ta morgondagen för jag slutar 09.00, köra hem på en gång och fixa mig för att sedan börja 10.00 på Elkedjan. Men som plåster på såret kommer M's mamma baka en cholkadkaka ala LCHF-style! Kommer somna med ansiktet i kakan mehehehe.. :D
 
Imorgon kommer min frukost bestå av en underbar, kall och god celsius för jisses vilken energi jag får av dom där under dryckerna! Hade aldrig klarat mig utan dom!
 
 
Vet ni?
SNART KLIVER JAG PÅ LEDIGVECKAN!! OMGOMG VAD *PIP*-SKÖNT DET KOMMER BLI!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0