J*vla helgdagar!

M tyckte att jag kunde blogga så att jag skulle kunna boka besiktningstid åt honom efteråt så han slapp sitta vid datorn :D haha. Men det är bara bra att han ger mig en spark i röven så att jag verkligen bloggar.
 
Idag tänkte jag lägga upp 2 bilder på julklappen jag köpte åt pappa men kameran ville inte samarbeta så jag måste tyvärr skjuta upp det. Men den kommer upp! :)
 
Annars så är det måndag, en röd dag som har innehållt massa fusk som är långt ifrån LCHF. Men nu har jag iallafall ätit mig less på det mesta så jag bara längtar tills imorn då LCHF hoppar igång och denna gång för oss båda :D
Sen så var gymmet stängt idag och jag som hade taggat upp för ett bröst/armpass men vi ska ta det imorn istället :) Ska bli skönt att komma igång med årets träning också. Eftersom att jag har ledigvecka så kan jag vara på gymmet varenda dag och imorn hade jag tänkt köra cardio och simma på morgonen för att klockan 15.00 kunna dra på ett pass med polarna :D
 
Men nu ska jag försöka njuta av måndagen i min onepiece. Jag har för övrigt tänkt köpa en ny eftersom att jag har en från Turkiet och jag är inte riktigt nöjd med den. Men att ha 2, ja jag finner inget fel i de :D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0