Josefins sena julklapp

Länk till inlägget
 
Skrev i inlägget som ni kan besöka på länken ovan att jag beställt en sen julklapp. Julklappen var till min syster Josefin och nu tänkte jag visa upp dom för er :)
 
Nu får ni vrida på huvudet lite ;)
 
 
Fiffig idé tycker då jag och hon blev nöjd! :)
 
Det roliga var att hon själv valt bilderna med inte haft en aning om till vad. Jag skylde på olika anledningar och fick fram något som jag visste att hon tyckte om.
Första skalet är på frallan Melwin som är Josefins och Channing bara för att jag vet att hon tycker att han är snygg :D
 
Josefin bor inte i närheten av henne så jag tog hjälp av en vän, Tobias. Han gick med på att jag beställde dom i hans namn och därefter fick han se till att hon fick dom och se hennes reaktion. Var roligare att höra hennes reaktion än hennes tack kan jag säga :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0