Äntligen ska julen ut!

Julen är en bra högtid men att få bort den är ännu bättre!
Rött, rött och åter igen rött. Jag blir så less på färgen, tomtarna och den där förbannade granen.
I och för sig är det fint att alla julstjärnor och stakar lyser upp vintermörkret.
MEN GOTT FOLK! VI GÅR MOT LJUSARE TIDER!
Vad jag längtar tills dagarna blir längre än nätterna och våren med massa skoterkörning närmar sig! :D Tycker att vintern har gått otroligt fort hittills. Skönt tycker då jag.
 
Vi har plockat fram våran "vår-färg" som är ljusblå. Det är fortfarande kallt och isen finns kvar till sommaren som övergår till grönt. Vi har nämligen 4 olika färger på en IKEA lampa som vi byter efter årstid :D Röd för vinter (julen), ljusblå för våren, grön för sommaren och lila för den mysiga hösten.
Min idé ;) haha.
 
 Ser ni? Ljusblå duk ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0