Andra träningen med gruppen

Vilken jäkla bra träningsdag idag tillsammans med Sofia och alla andra som är med i gruppen! :D Träningen med gruppen är mellan 17.30-19.00 men jag och Sofia gick dit en halvtimme innan så att vi skulle få köra mage och efter passet med gruppen körde vi kondition. Vi var tillbaka i omklädningsrummet 3 timmar senare. Dock blev det lite övertid med gruppen med all hjälp med teniken och nya övningar :)
 
Styrke delen gick bra idag. Sämre var koditionen. Men vi tog oss förbi ett ca 20 minuters pass på bandet :)
 
Kom på idag att jag är rätt elak mot er när jag inte ens lägger upp bilder ifrån våran träning och speciellt dagarna som går bra :) Idag lyckades jag ta en bild för eran skull på min och Sofias uppvärmning med en 20 kilos stång :)
 
 
En dag ska jag banne mig tävla! Hade varit så grymt coolt att plocka hem guld en vacker dag!
 
 


Kommentarer
Linnea

Gymmet kommer ha en tävling i styrkelyft den 8 februari, var med då för skojs skull bara! Det är en plojtävling :D

2014-01-20 @ 19:17:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0