Min alla hjärtans dag present

2 dagar sent men äsch.. :D
 
Förra året fick jag rosor och ett nagellack som svårt nog inte var en färg jag redan hade (galen i nagellack). Men det är så himla klassiskt så när Mattias frågade mig vad jag ville ha i present så svarade jag att jag måste fundera och dagen efter kläckte jag ur mig att jag ville ha en Mix&Go.
 
Gissa vad jag fick testa göra till frukost? ;)
 
 
Så himla lätt och jag höll på att få fnatt på min stavmixer och som LCHF:are blir ju livet mycket lättare och speciellt om ni också är som mig och helst tar en smoothie till frulle :D
 
Hur lätt som helst att ta med en shake med gotti i när man måste springa mellan 2 jobb som jag fick göra igår (lördag). Jobbade ett skift på Elkedjan också :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0