What makes you so beautiful, is you don't know how beautiful you are to me

Hela dagen idag har varit helt underbar!
Här och nu kan jag avslöja hemligheten (LÄNK) jag berättade om för er alla för nu vet jag till 100% att jag inte ska vara kvar på mitt gamla jobb för idag ringde dom från LKAB och erbjöd mig en tjänst som jag fått kämpa för med flera tester! Med ack så värt det varit! :D
 
Jag jobbar natt den här veckan så hela den här dagen har jag tagit det lugnt tillsammans med Christer (en av de bättre människorna jag träffat i hela mitt liv. Han är som min sol för jag har nog aldrig mött en mer positiv människa förr som gör mig så glad som han gör!) för att sen tagga upp för ett grymt tyngdlyftningspass med stöt och trappövningar som t.ex springa upp och ner i en trappa, hoppa upp och ner osv. Svetten sprutade och benen skakade men det är så ett pass ska vara!
 
 
En låt som spelas för det mesta på min spotify just nu:
 
 


Kommentarer
Anonym

Vart på LKAB har du fått jobb? :)

2014-04-10 @ 09:04:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0