Jobb x2

Vad jag känner mig extra flitig idag! Dock fick gymmet utebli idag :(
Jag har precis kommit hem från stan där jag har varit och aktiverat mitt nya kontokort och det jag köpte var chokladmynt som vi ska ha med i mina syskons halloweenparty. Så två flugor i en smäll ;) Sen var jag förbi banken och gav ifrån mig mitt gamla kort och bankdosa så nu är jag en äkta "Handelsbank-användare" :) Och i samma veva jag var där så fixade jag så att min lön kommer in på mitt nya konto istället för mitt gamla :)
Och idag ska jag jobba 2 pass och sen är jag ledig! :D
 
Nu väntar jag på att min LCHF pizza ska bli klar i mikron och till den ska jag dricka min absolut favorit dricka, en coca-cola vanilla zero. FRUKTANSVÄRT GOD!! :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0