Gånger 2?

Just nu ligger jag på soffan och väntar på att min moster ska höra av sig så att jag kan åka och hämta en laddare så jag kan fortsätta spela DS. Just nu håller jag på med Pokemon Leaf green men batteriet dog så jag kan inte fortsätta :(
 
Annars så har jag vaknat vid 10 idag och stack på gymmet, tränade ben och sen begav jag mig till badis för att simma i en halvtimme. Det är så himla skönt att simma! Och kroppen känns så lätt :) 
Innan jag drog till gymmet så skrev jag till Sofia och frågade när vi skulle dit och nu när jag kom hem fick jag svar att vi drar vid 16 med grabbarna. Ja får se om jag ids fara på ett andra gympass :) Hur det än blir så ska jag iallafall sätta mig på träningscykel jag har här hemma och trampa en timme framför ett schysst program på tv :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0