Första dagen avklarad

Nu är jag hemma från mitt första arbetspass som personlig assistent och jag säger bara det att I LOVE IT! Personen är lite svår att förstå men dom säger att det kommer med tiden och det kan jag tänka mig. Jobbet är i perfekt tempo och det bästa av allt är att jobbet är 7/7! Drömschemat! Dock är jag bara springvik nu men jag har fått höra att en där ska bli mammaledig till nästa år och har jag tur så kanske jobbet är mitt! :D
Nu är det bara 2 dagar kvar och sen är jag ledig hela helgen som det ser ut nu :)
 
Idag lämnade vi in min bil till Volvo så det blir kry igen för vintern och jag får redan hämta den imorgon. Vilken service! :D Eller Mattias måste hämta den för jag jobbar hela dagen och vid 9 hänger jag med Rebecka till badis för att simma några längder :) Ni kan ju gissa vart jag kommer hänga hela helgen ;) Jo på gymmet!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0