Dubbelbokad

Idag ska jag på arbetsintervju och sen kanske jag blir en medarbetare på mekonomen här i Kiruna :) Men eftersom att jag inte vet när jag ska dit (dom skulle ringa mig) så tänkte jag jobba på elkedjan lite innan och sen efter beroende på hur länge det tar på mekonomen. Alltså jag älskar mitt jobb på elkedjan! Mina kollegor, alla färger och alla trevliga kunder :D
 
Sen drar jag nog på gymmet för ett benpass! Gudars vad jag längtar redan nu :D
 
 
Förresten så har jag färgat bort min utväxt nu och det syns inte på bilden men nu är jag återigen röd i huvudet och mörkare röd i topparna. Både jag och ljuset drar åt mörkret ;)

BTW så var det min moster Jennifer som färgade mig.
Tack Jennifer! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0