9 dagar kvar!

Semester semester SEMESTER!! Kan ni förstå hur mycket jag längtar till en veckas semester!?
Jag och Mattias ska åka till min mamma (+ de andra) som bor utanför Sundsvall. Äntligen får jag kommer bort lite grann från stan och gudars vad jag saknar mammsen! Har inte sett henne sen jag tog studenten nu innan sommarjobben kickade in. Det bästa är att det är full service när man kommer dit ;) Maten är klar, diska behöver jag inte göra och inte heller städa. Tillochmed att dom rastar Nimo åt oss och speciellt i spöregn och snöstorm är jag tacksam att jag slipper :D
 
Men jag har mina 2 yngre syskon där (8 och 10år) som jag har lovat att fixa ett halloweenparty åt så just nu sitter jag och planerar förfullt och ska skriva en lista på allt som ska vara med. Dock kommer jag typ ingenstans så jag sitter och ritar hjärtan :D haha.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0