Nörden inom mig har vaknat

Dags att krypa ner i sängen men jag har tyvärr blivit pigg av någon konstig anledning? Så jag ska slå igång en film och tack vare tv4 film som visade vampires sucks så blev jag sugen på att kolla alla twilight filmer igen så ikväll blir det film nummer 1. Gudars vad längesen jag sett dom där underbara filmerna. And guess what? Team Jacob!! HAHA!! :D (rubriken)
 
 
Har för den delen lust att berätta att jag har köpt ett balsam från Tigi som luktar som godis och bara därför trivs jag extra bra i mitt bruna, långa hår! :D
 
Nä nu film och i morgon kurs!
 
Får se om jag förbättrar min bloggning framöver. Det ser redan lovande :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0