Ändrade planer

Godmorgon! :)
 
Idag har jag vaknat med glädjande besked! :D Dock klockan 8 på morgonen så när jag hade lagt på så gick jag och la mig och sov i en timme ungefär. Ångrar att jag gjorde så för nu hinner jag inte med mitt morgon gymmande så jag måste ta det ikväll och ikväll har jag andra planer så det här ska bli intressant att se hur jag kommer lösa det :) Jag ska iallafall gymma idag och det är ett som är säkert! Något annat som är säkert är att jag kommer få köra armar, axlar osv idag för jag har träningsvärk i alla andra kroppsdelar :D
 
Av någon konstig anledning ska M vakna 11 idag istället för 14 som han brukat göra när han jobbar natt. Men gymmet blir uppskjutet på grund av det för idag är det den 19e och det betyder månadsdag, hela 29 månader idag :) Så jag tänkte överraska min kung med frukost på sängen och en massa pussar :)
 
Lägger upp en gammal bild
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0