Aldrig igen!

Jag har för första (och sista) gången i mitt liv gjort så att Nimos öron hänger med hjälpa av glycerol och mjöl på det. På shetland sheepdogs måste detta utföras ifall öronen ska hänga och det är just det dom ska göra på Nimo. Det är inget farligt alls :)

Jag tycker iallafall synd om honom som fick mjöl över nästan hela sig bara för att han var så nyfiken och han såg ganska fånig ut innan jag tvättade bort det som hamnade överallt :)
 
Lite osmickrande bild på min bebis men det syns vad jag har kämpat med iallafall :D haha.
 
Men vad har jag lärt mig av detta? Jo att jag aldrig ska göra det här ensam! Det var inte det lättaste när en liten hundvalp är nyfiken och jag är klumpig as hell :D haha.
 
Men nu hänger hans öron jättefint igen!
 
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0