Åh vad jag älskar livet!

Eller så inte.
 
Jag är helt ny i arbetslivet (på heltid) och jag har 2 jobb att ta hand om. Men nu fryser jag som bara den. Mattias kokade te åt mig och bäddade ner mig i täcket. Han är så underbar! ♥
Och jag svettas som en gris på nätterna och har ingen energi. Jag tror jag kommer få feber vilken dag som helst.
 
 
På tal om Mattias så är det en dag kvar till vår 2 års dag. Kan ni förstå? TVÅ. ÅR. REDAN?!  Vart har tiden tagit vägen egentligen?
Men han är mitt allt och jag älskar honom precis lika mycket som för mer än 2 år sen :)
Ja, jag har varit kär i han längre än vad förhållandet har varit men allt är hans fel! Det var han som var osäker på distansförhållande. Men se så fel han hade :D haha. Mitt älskade freak ♥
 
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0