Throwback Piteå

Blev en sväng förbi Luleå i tisdags och därefter drog vi till Piteå, drack med Matte och Frida och det blev en natt där :)
 
Dagen efter höll vi alla på att dö av värmen och bakis..
Inte så smickrande kanske :D haha..
 
Men vi drog och käkade och kollade runt på området, PDOL. Hade också velat röja på den festivalen! Men jag och syrran testade en karusell + att jag testade en till för det var bara jag som vågade ;)
 
Den här åkte vi tillsammans och den här åkte jag själv
 
 
Det coola var att karusellen hade 5G-krafter, gick i 130 km/h och var 45 meter hög. Såg hur mycket som helst där uppifrån och gissa om det kittlades mycket i magen? :D haha
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0