I morgon börjar jag

Har suttit och ugglat runt lite på nätet och jag fastnade för en sak. LCHF och periodisk fasta ska tydligen funka otroligt bra tillsammans! :) Tänkte därför testa i någon vecka framåt och se ifall det verkligen är så bra som det sägs.
 
Det är 2 måltider som står på schemat och det kommer bli ganska maffiga LCHF portioner för jag ska banne mig inte gå hungrig! :) Jag ska äta mellan 12.00-20.00, det är 8 timmar. Därefter ska jag fasta i 16 timmar och dom flesta timmarna hamnar under natten :) Så från och med i morgon ska jag vakna 11.00, gå ut på en långpromenad och när jag kommer hem vräcka i mig lunch :) Hoppas det är fint väder imorn!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0