Aldrig mer!

Exakt såhär kunde det se ut när sommarlovet var slut och skolan kallade. Förra året började jag tillochmed i en ny skola och som ni ser så var inte det så populärt. Det bästa var att mitt schema var det bästa någonsin!
 
Nu behöver jag aldrig återvända till en skolbänk igen om jag inte vill. Men jag tror jag avstår ;) Däremot tycker jag väldigt synd om min syster Josefin som hann komma hem, supa och leva livet under Ljungarocken (festival i Ljungaverk var vår mamma bor) och därefter vakna upp på måndagsmorgonen för att fixa sig inför skolan.
Men jag har dom där 13 åren på nacken och kan bara säga att det är SKÖNT(!!) att slippa det.
 
Jobbvärlden här är jag!
 


Kommentarer
josefin

det är synd om mig..

Svar: Ja tyvärr :D hehe
SaHjortborg

2013-08-19 @ 22:41:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0