Bästa blandningen

Ledigveckan nästan hela veckan, fått nytt PB i bänk och så har jag fått reda på vad jag får tillbaka på skatten + att jag har skaffat mig en bil som är ny för mig :D
 
I måndags hoppade jag på min ledigvecka som än så länge har bestått av möte och utbildning så idag är det den absolut första lediga dagen på hela veckan. Idag skiner solen och jag, Sofia och hundarna ska ut på en promenad på ett litet tag. Sen har jag lite tid över som jag har starka funderingar på om jag ska dra på ett pass på gymmet men en vilodag hade behövts med tanke på alla pass jag redan kört, bara igår blev det 3 pass på en dag. Det var förövrigt igår jag kände på mig att det är ett bra armpass dag trots att det var inplanderat ett benpass men jag körde bänkpress iallafall och tack vare det så har jag ett nytt PB på 45kg :D

Senare idag ska jag och tjejerna på middag. Längtar redan!
 
Nu ska jag fara på jakt efter tacoglassen som jag inte har ätit sen jag var liten :D haha.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0