New in

Men hallå igen! :)

Idag eller egentligen igår klev jag på min efterlängtade ledigvecka! Hela veckan ska jag bara njuta och ta en dag i taget så att jag slipper all stress :)

Idag har jag varit på ett möte och därefter mötte jag upp Sofia och Evelina för att shoppa lite och därefter lunchade vi tillsammans på Safari.

Nu har jag kommit hem och ska ungefär bara packa väskan och byta om till träningskläder för hela den här veckan ska jag försöka träna så mycket som möjligt bara för att jag kan! Eftermiddags skiften pajar väldigt mycket för ett socialt liv har jag då inte just den veckan!

Jag har även provat en av produkterna jag har köpt hem (från det ena till det andra)



Ansiktsmask som luktar sommar! ♥

Och nya sminkborstar





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0