Ledig dag

Känslan av att ha en bra dygnsrytm är så himla behaglig! Att vakna tidigare trots ledighet för att bara ta en långpromenad med Nimo och Nellie för att sedan få komma hem, äta sin efterlängtade gröt och några koppar kaffe. Just nu känns livet så otroligt bra! :)
 
Morgonen var helt magisk!
 
Jag har arbetat alla mina dagar uppe i Abisko så nu blickar jag frammåt till de nya jobbet jag ska börja på men även lite springvik till olika dagisar här i stan. Känns bra att vara på hemmaplanen igen så att jag kan bestämma vad jag vill göra på min fritid. Det kallas lyx kan jag säga! :D
 
Idag är jag ledig och det tyckte en av mina bättre vänner att det var konstigt eftersom att jag tydligen alltid jobbar och nu när jag tänker efter så är jag inte ledig speciellt mycket. Jag har ju 3 olika jobb som jag pusslar ihop och det resulterar i mindre ledighet. Men jag trivs med att ha det så, att kunna jobba mycket utan att må dåligt av det :)
 
 
PUSS!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0