Räknar nätter

Idag kom hemlängtan som en käftsmäll! Jag vill vara hemma och kunna bestämma att just nu vill jag gymma eller gå ut med hundarna eller åka och umgås med en vän och inte "när jag kommer hem till helgen så kan vi göra det här". Jag har kommit fram till att jag inte alls är duktig på att jobba där det krävs att sova borta flera nätter utan sällskap. Som rubriken lyder så har jag räknat alla nätter som jag behöver sova borta från min egen säng säker 143 gånger! Detta + att jag överväger om jag skulle fara hem idag eller inte men jag stannade. Det är ju snart fredag eftermiddag och jag får återvända hem haha :D
 
Tävlingen i lördags gick bra trots att jag missade 2 men det ger mig bara mer motivation till nästa tävling! :D Jag fick även 2 nya PB (personligt bästa) i både ryck och stöt! :D
 

PUSS!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0