Fitnessguru

Onsdag och halva arbetsveckan har precis vandrat förbi :D Jag gillar att jobba förmiddag för jag hinner med så mycket mer! Dock ska jag jobba eftermiddag imorn bara för att en från ett annat skiftlag behövde byta och då var jag snäll och böt med henne :) Sen är jag tillbaka på fredag med mitt gäng och sen kliver jag på en ledig helg!
Måste kanske åka till Karesuando för att hämta hundarna som har fått spendera en vecka där nu. Det känns väldigt tomt utan dom måste jag säga!
 
För ett litet tag sen klickade jag hem ett proteinpulver. Jag har fått tips från en nära vän om vilka som är bra men jag trotsade och köpte onewhey. Jag kan ju lika testa mig fram och funkar det inte så lyssnar jag på Tobias! :) Köpte även en ny shaker som jag fick välja färg på. En liten blandning fick det bli. Ni ska få se när den kommer hem! :)
 
 
På tal om träningsstuff så har jag precis tagit på mig träningskläder och tänkte åka till örat för att springa och sen hem för att äta något lätt och sen iväg på tyngdlyftning och därefter blir det ett gympass med Sofia.
Jag har förresten skaffat ett gymkort på gymmet nu! Jag gör framsteg trots allt! :D
 
 
PUSS!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0