Helgen var för kort

Jisses vad helgen gick fort! Nu kan jag verkligen säga att jag uppskattar ledigveckor igen!
 
Min helg har varit så himla bra och det gjorde det hela lite extra surt att åka tillbaka till Abisko i morse för att starta den här jobbveckan. Jag har spenderat nästan hela helgen med JT. Tror aldrig att jag känt mig så hemma hos en vän som jag gör hos honom. Vi har ätit gott som alltid (han är ju FD kock så hallå?), vi har tränat men jag har även tränat med Rebecka och Alex och vi har varit ute med hundarna på långa promenader. En perfekt helg såhär på hösten :)
Jobbade även på Elkedjan i lördags.
 
 
Middagen i lördags var så himla god!
 
Ska in till stan på onsdag efter jobbet för då ska jag på en arbetsintervju och sista träningen med tyngdlyftningen innan tävlingen på lördag (så. jäkla. NERVÖS!)
 
 
PUSS!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0