Från benpasset

Idag fick jag ett uppdrag av min mamma att kolla upp löpband som jag tycker att hon ska köpa. Det är roligt att hon tror och litar på mig och jag gillar crosstrainer mer :D Nä men jag ska verkligen försöka hitta en till henne. Synd att hon bor i byn för annars hade hon fått följa med mig och jag skulle få leka PT. Win, win liksom ;)
 
Annars så märks det att min blogg handlar mer om min och kompanjonens träningspass. Men träning är nog det som tar störst plats i mitt vardagliga schema just nu. Jag älskar att träna och se resultat!
 
Idag har jag bett Sofia ta lite bilder på 2 av våra övningar på vårat pass + att jag själv tog en enda. Haha plus poäng till storbloggaren Sandra? :D
 
Förresten! Jag och Sofia brukar oftast träna i 1,5 timme om inte mer. Vem behöver stressa liksom? Allt måste utföras rätt annars kan man skippa gymmet!
 
Idag körde vi ett saftigt benpass och jag har verkligen försökt övervinna min enda svaghet i benväg. Squatsen! Idag fixade jag både med stången framför och bakom huvudet om ni förstår? Och det var så himla roligt att verkligen lyckas!
 
Uppvärmning.
 
 
Och lite benpress såklart! ;)
 
 
Idag maxade vi inte men 70kg och själva maskinen är ändå rätt bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0