En paus i allt

Hej allihopa! :)
 
Mitt förra inlägg handlade om att jag och Sofia fick ett stort paket från Nelly.com och trots att jag var tveksam med över hur det skulle passa så satt allt jättebra! Allt förutom mina uggs så dom ska jag ta i en mindre storlek :)
 
(Bild tagen från Sofias facebook)
En bild på mig och födelsedagsbarnet :)
 
Den 24 januari (fredag) firade vi Sofia och gick med henne på premiären av krogen och alla verkade ga en bra natt tillsammans! :) Ser framemot att gå fler gånger men jag håller mig hellre till träningen! :D
 
Dom senaste dagarna har jag jobbat så inget nytt på den fronten.
 
Idag har jag duschat Nimo och kapat klorna, borstat och klippt dom båda. Så nu är båda ulliga och gulliga! :D
Jag har även bakat en underbar LCHF tryffelkaka som kommer ätas med hallon och blåbär med en klick grädde. Jag har även städat här hemma så nu ser det ut som ett hem igen! :)
 
Och nu väntar jag tills jag får provsmaka kakan och chillar med råttan :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0