2 timmar övertid

Schemat blev ändrat idag så istället för att börja 15.00 och sluta 22.00 så fick jag börja 09.00 och så slutar jag 18.00. Tur att jag slapp arbeta till klockan 22 idag för det ska jag göra resten av veckan och då börjar jag 09. Det hade nog tagit slut på mina krafter. Men efter helgen kommer ledigvecka och det kommer bli fruktansvärt skönt! :) Och det bästa med min ledigvecka den här veckan är att Mattias också har ledigvecka samtidigt som mig! :D
 
När jag loggar ut från mitt pass så ska jag åka ner till lompisgrillen för att hämta mat. Jag ska äta min absolut favorit mat och det är deras kebabrulle utan lök. Den är så otroligt god! :D Sen ska jag, Mattias och hundarna åka ner till pappsen för att jag ska ge honom sin julklapp (kommer lägga upp bilder på bloggen sen). Efter att M börjar jobbet så drar jag och spenderar lite tid med mammsen och dom andra :) Sen är det bara att åka hem och lägga sig för att ladda om för nästa skift.
 
Hoppas ni alla får en bra helg! :)
 
Bjussar på en halvgammal bild.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0