Smoothie frukost

Så skönt att få sova någorlunda länge. Till kl11 och allt efter det är sent :) Jag vaknade lite innan 11, drog på mig kläderna och gick ut med hundarna i vanlig ordning. Och ända sen jag fick min Mix&Go har jag gjort mig en smoothie till frukost och dom är så ljuvliga! :D
Får se hur länge jag kan dricka en sån på morgonen för jag är en person som hatar att äta exakt samma sak under en längre period. Därför håller jag på att mixa med bär just nu så att det inte bara blir hallon och blåbär :)
 
 
Är fortfarande lite småtrött men snart kan jag sätta igång min dag på riktigt! :)
 
 
 


Kommentarer
Erika

Kan du inte berätta hur mycket du gått ner? Och hur det känns? Äter du lchf längre?

Kram.

2014-03-10 @ 13:15:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0