Känns så j*kla bra nu!

Hej igen! :)
 
Livet känns bara så himla bra just nu för jag har fått så många glädjande besked! + Att jag jobbar natt den här veckan, vilket är det absolut bästa skiftet på det här stället.
 
Skrev tidigare ett inlägg som heter "Strålande hemlighet" och där hade jag kommit förbi test nummer 1 och guess what? I fredags var jag på steg 2 och idag fick jag beskedet att jag gått vidare ännu ett steg så nu hoppas jag att jag slipper snubbla på mållinjen :D Tyvärr kommer jag inte att berätta för er riktigt än om vad det handlar om men tids nog! :)
 
Igår fick jag reda på att min semester som jag sökt är beviljad så den 27e februari åker jag och min pingla Sofia till Stockholm för att tatuera oss och sen 28e kolla avicii. Fatta vad coolt!? :D
 
Och träningen flyter på. Både med gruppen och ensamma :)
 
Men det absolut bästa är att jag känner mig så himla kär just nu i Mattias. Åh vad jag älskar dom stunderna som är något extra! :) Såklart att jag älskar honom jämt men nu är det något alldeles extra. Kan vara för att det är alla hjärtans dag snart? ;) haha.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0