Jag blev nominerad

Ni alla har säkert hört talas om "trenden" som sprider sig på facebook som en löpeld. Jag blev nominerad idag och så fort jag kom hem gjorde jag bort det. Det värsta är bara att öl smakar så hemskt men den gick ner fort och jag fuskade inte! Jag hade en starköl och den var 50cl. Tycker ju att det är lite tråkigt att folk ska ta och fuska sig igenom. Once in a lifetime var det jag tänkte och nu är det över! :D Dock nominerade jag 4 stycken men just more fun! :) 
Tur bara att jag gick på min ledigvecka idag för annars hade det kunnat bli jobbigt! :D
 
Filmen finns på min facebook och där kommer den att förbli. haha.
 
 
 Hahah min älskade bild jag har på honom! :D
Hans jobb innehåller en hel del bilkörningar så därav skulle det bli jobbigt och därför nominerade jag inte honom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0