Första gången och jag är kär

Precis hoppat på skift nummer 4. 3 kvar och sen ledigvecka :)
 
Idag har jag kört ett cardio pass på morgon efter jobbet och därefter gick jag och shoppade lite (inlägget nedan). Därefter åkte jag hem, duschade och drog på mig mjukisbyxorna och kröp ner i sängen för att vila, dock blev det ingen långvarig vila eftersom att Sofia frågade om vi skulle dra upp på stan och testa det nya gymmet. Jag hoppade in i mina träningskläder men just då på dagen var det inte bemannat så vi fick vänta till senare men vi gick istället och tog en fika och surrade lite skit :) Gick på stan och jag fick med mig hem nya underkläder.
 
Lite senare drog vi till gymmet som faktiskt heter "gymmet" och testade oss fram. Mycket nytt men som tur är så är man ingen nybörjare något mer så det gick rätt fort att första hur dom maskiner vi testade fungerade :)
 
Min fråga är bara nu. Varför har jag tränat på actic? Och såhär länge innan jag testade något nytt!? Jag gillar gymmet! Det var rymligt och det fanns mycket mer fria vikter men även en del maskiner. Nepp! Efter våran gratis vecka ska jag prata med Sofia och fråga vad hon säger om att byta gym. Vi får ju trots allt träna gratis på actic när vi är med i tyngdlyftningen ocg jag kommer fortsätta med tyngdlyftningen för den delen! :)
 

Mina nya underbart mysiga byxor! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0