Känner lugnet

Oj vad tiden springer iväg! Jag tyckte att det var nyss jag började med PW 4 gånger i veckan. Nu är jag redan inne på min 3e vecka och jag har börjat med intervaller. Det går verkligen framåt! :D
3 minuters jogg och 5 minuter PW och sen börjar det om. Katrin skriver i sin bok att det sista passet för den här veckan ska vara tvärtom, alltså 5 minuter jogg och 3 minuter PW. Ja, jag får se om jag är redo för det då. Jag vet att min kondis inte är den bästa när jag endast har behövt flytta mig från soffan till sängen de senaste månaderna :) haha.
 
Nu har jag iallafall tagit en lång, avkopplande dusch och nu sitter jag och myser i min morgonrock och tofflor. Tänkte göra mig en kopp kokoste :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0