What to wear

Det är endast lite mer än en månad kvar till nyår och jag har inte ens haft en tanke på vad jag ska ha på mig förrän nu. Tur så slipper jag paniken som ifjol. I år ska jag vara redo för 12 slaget och jag ska ha en klänning jag känner "WOW" för i år. Herregud vad jag längtar att få vara tillsammans med mina älskade brudar igen! :D Vi och våra högtider som vi firar tillsammans gör bara att jag längtar ännu mer! :D
 
Men "what to wear?"
Rött, svart, glittrigt, grönt, guld, silver, blå osv?
 
1 - HÄR // 2 - HÄR // 3 - HÄR // 4 - HÄR
 
Finns så himla mycket fint och vilken är den perfekta?
Jag kan inte riktigt bestämma mig än men den dagen kommer ni få se vilken jag väljer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0