Ute i snön

Godmorgon allihopa! :)
 
Söndag, vilken härlig dag!
Vaknade av mig själv och efter några minuters kvar i sängen klev jag upp och klädde på mig för att gå ut på en lite längre promenad med Nimo :) Det värsta med den här dagen är att jag har sån himla kraftig träningsvärk i benen! Inte undra på att mina squats inte blev tillräckligt djupa igår för det var det näst sista jag körde och benen bara skakade! Men nästa gång börjar vi med squats så att benen orkar med :D Men träningsvärk i röven, det har jag ändå!
 
Sahjortborg, instgram.
 
Har ni sett hur mycket snö vi har förresten? Tänkte mest på er som bor i söder. När jag var där så fanns det inte en gnutta snö och vi har redan såhär mycket! Men det är Kiruna! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0