På tal om otur..

Idag tog jag en rejäl sovmorgon till klockan 11. Därefter klev jag upp och gjorde det vanliga men idag packade jag min väska med badkläder. Idag skulle det vara min vilodag men att simma kändes som en bra avslappnande men samtidigt tränande aktivitet. När jag kom dit funkade inte mitt kort men dom var snäll och släppte in mig efter lite frågor. Jag simmade i ungefär 45 minuter och när jag hade duschat och skulle gå till mitt skåp så var det fullt med bebisar där och gissa om jag blev kär? Alla var så himla söta! :D Det påminner mig bara om att jag vill ha ett eget barn en dag :)
 
Sen när jag satte mig i bilen för att köra till jobbet så kom jag inte därifrån och jag tänkte bara att det var en uppförbacke och jag har bakhjulsdrift på min bil så jag höll på där ett tag. Var sedan tvungen att ringa Mattias för jag kom inte därifrån så han skulle komma. Sen kom jag därifrån och försökte ringa M men han svarade inte. Men sen ringde han upp och jag sa att han kunde åka hem igen så "BONK". Jag hade fått punktering (vad jag trodde) så jag sa att han måste komma och hjälpa mig iallafall. Så jag stannade på sidan av vägen på en gångbana och kliver ut och ser att gummit lämnat sin plats på fälgen och så kommer det en kärring och sa "ursäkta". Jag ba "ja?". Hon ba "kan du flytta på dig för pjag går faktiskt här". USCH VAD SUR JAG BLEV!! Men M kom och vi löste det där.
Får väl se om jag överlever dagen :) haha.
 
 
Idag skulle det vara min vilodag men Sofia skrev för ett tag sen och frågade om jag ville gymma med henne och jag tackar ju inte nej ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0