Måste testa allt för att slippa fusket

Jag tror att jag har kommit på en brilijant idé så att jag inte fuskar med LCHF för det har blivit lite väl mycket och jag hatar kolhydrater! Verkligen hatar! För så fort jag äter något som innehåller en större mängd kolhydrater får jag lida och lägga mig i fosterställning för att jag får en så otrolig magvärk. Och jag vet att jag är van vid LCHF och därför blir det så men annars så känner man sig bara uppblåst osv. såna där obekväma känslor att gå omkring med en "ballong" under tröjan.
 
Så att slippa lida och börja vara seriös så har jag kommit överens med mig själv att mina pengar kommer att försvinna allt mer om jag fuskar och om jag håller mig så blir sparkontot glad (och jag i slutänden hihi).
Jag har nämligen tänk såhär att varje gång jag fuskar med vad som helst som inte är LCHF så hamnar 50kr direkt på Mattias konto. Så blir det 10 gånger i månaden så tjänar han 500kr på det. Känns ju rätt taskigt att kasta pengarna i sjön och ha ont i magen samtidigt?
Men om jag däremot håller mig i en månad så far 200 spänn, utöver den vanliga summan in på sparkontot (50kr/vecka).
 
Vi får väl se vem som kommer vara lycklig i slutet av månaden men jag börjar iallafall idag! (17 november 2013) :) Kanske lite konstigt att börja med en sån här sak på en söndag? Ikke, jag känner ju 50 spänn direkt om jag inte skulle äta något :)
 
Bjussar på en old pic.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0