Lite farligt

Ända sen jag fyllde 18 så har jag inte haft några problem med att man måste ha målsmans medtycke eller underskrift på internet. Kommer ihåg att jag tyckte att det var så himla jobbigt att alltid vara tvungen att fråga innan jag t.ex kunde beställa något och ibland kunde det komma ett NEJ. Och jag har inget syskon som är äldre än mig som kunde hjälpa mig som jag gjorde för min lillasyster Josefin som ville köpa skor från en hemsida där åldersgränsen var 18.
Nu behöver jag bara skriva in mina personnr och *vips* så får jag ett mail om min beställning. Snacka om frihet! :D Men samtidigt farligt när det kommer till dom här impulsiva sakerna. Nu finns det ingen som säger nej och sen står man där med den där prylen medan lönen börjar ta slut innan den ens har kommit in på kontot. Haha vilka problem! :D
 
Kom och tänka på det här när jag beställde hem lite måltidsersättning som går bra att äta när jag samtidigt går på LCHF. Kommer bli perfekt till dom dagarna jag jobbar mina monsterskift :)
 
 
Nyduschad för den delen. Idag drog (hon kom med frivilligt) jag med mig Rebecka till gymmet och badet så idag har vi kört dubbelt upp! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0