Det har blivit en vana

Kommer ni ihåg när jag skrev att jag trodde att jag var i en slags perido då jag knappt var hungrig och typ aldrig hade aptiten? Jag har kommit fram till att det inte var någon period utan att jag har blivit van att äta lite och väldigt sällan. Det förklarar varför jag äter så sent varje dag och när jag har ätit kan jag klara mig till dan därpå och så fortsätter det :)
 
Ända sen jag kom hem från Kareusando så har jag ätit först när M vaknat och det är kring 14-15 tiden och jag vaknar vid 9-10 och drar ut med hunden och sen på gymmet. Rätt skönt att slippa hungern! :)
 
Nu har vi precis kommit hem från stan, vi var förbi vissa ställe och slutade på Safari där vi åt en varsin tacotallrik och jag gav mina nachos till M :) Är inte skyldig honom några 50 spänn än så länge ;)
 
Sahjortborg, instagram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0