Sista rycket

Stressad, stressad och återigen stressad! Jag har så lite att göra men en idiotiskt hjärna som inte vill hjälpa till :D haha. Nä men det här är den sista veckan jag ens behöver anstränga mig (förutom en sak nästa vecka) som handlar om skolan. Får jag bort det så lever jag som jag vill, i lugn och ro med mina prinsar :)
 
Idag ska jag kämpa med min Naturkunskap B uppgiften, den ska vara inlämnad på torsdag men om den försvinner så är typ hälften av allt borta. Projektrapporten är det inte mycket kvar av och inte heller Nutida konsten. Allt är bara att lämna in och nästa vecka har jag prov i matte. Lätt match tycker man ju men heter man Sandra och är sjukt skolless så är livet aningen svårt..
 
Heja på mig! Och tänkt på mig! Det lär behövas! :D
 
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0