En annan hemmakur

Hej allihopa! :)
 
Idag har jag haft skola, gjort bort ett prov och snart är allt över. Jag blir så himla glad :)
 
Just ni sitter jag med en ny slags hemmakur i ansiktet. Den innehåller honung och kanel. Låter ju lite spännande ;) Den här masken ska vara bra mot finnar och jag vill helst vara finn-fri på både balen och studenten så därför börjar jag testa den nu ifall den fungerar för då kommer jag såklart fortsätta med det! :) Och självklart kommer jag att tipsa er mina fina läsare :)
 
 
Ifall du också vill testa så gör du såhär:
Blanda honung och kanel (jag körde på känsla).
Blanda sedan ihop det och därefter ska det värmas i mikron några sekunder så att det till slut ser ut som smält choklad.
Därefter smetar du ut det i ansiktet och väntar 10-15 minuter
Tvätta sedan bort det. Klart! :)

Superlätt! :)
 
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0