Som alltid

GOTT NYTT ÅR RARINGAR! :D
 
Hoppas att alla kommer ha en dunder bra nyår! Jag jobbar och slutar inte förrän 22 och imorgon börjar jag kl.09.00 så inge party för mig denna nyår. Vilket jag tycker är förbaskat tråkigt för nyår är nog den absolut bästa kvällen/natten för jag älskar att umgås med mina girls som jag gjort varenda år, det är alltid bra stämning överallt och framför allt så älskar jag pussen eller i mitt fall kyssen på 12-slaget. Den är nog en av dom speciellare kyssarna jag får under hela året. Dock kommer inget av detta ske för min M är uppe i fjällen, jag ska inte dircka mängder av alkohol idag och en del av mina girls jobbar precis som jag.
Vad jag hoppas att allt kan få ett mycket bättre avslut till nästa år! :)
 
Efrter jobbet ska jag hem och byta om och vänta på min skjuts till min mommo där alla väntar på mig. Jag ska äta god mat och dricka några glas vin för att fira in det nya året tillsammans med del av min familj.
 
Jag måste trots allt testa på allt och att jobba på nyår och umgås med familjen (älskar min familj) på nyår är något jag inte kommer vilja göra förrän jag själv skaffar mig en knodd :) Det ska vara tjejerna som alltid. Det ska vara bra stämning på krogen som alltid. Och framför allt ska jag ha min nyårkyss på 12-slaget som alltid!
 
JAG ÄLSKAR ER ALLA!
Ta det lugnt men ta även en extra grogg för mig! :)
 
 
Förresten så kommer mina nyårslöften liiite senare eftersom att jag jobbar och jag lovar att jag ska ta med min egen dator till jobbet imorgon så ska jag fixa det till er! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0