Nyårslöften är på gång

December redan? Jag som tog studenten i Juni.. NYSS!
Precis som varje år så är det dags att börja fundera på nyårslöften för det kommande året. Jag har några få funderingar som jag kommer dela med mig av :)
 
Förra årets:
Vad har jag klarat av och inte?

- Gå ner i vikt
-Minska rejält med godsakerna (te.x hamburgare, chips)
- Sköta skolan och ha en bra fortsättning efter studenten
 
3 saker. Jag var rätt snål men det är ju alltid lättare att uppnå färre saker :)
 
Jag kan ju säga att jag klarade alla 3!
Sen jag började äta LCHF och träna har jag gått ner minst 13kg. Men med nya mål så är jag inte riktigt där än.
LCHF tillåter inte godsaker med massa kalorier i så då var det avklarat! Klart att jag har fuskat men jag har inte fuskat så det sjunger om det.
Och efter nyår började jag faktiskt sköta skolan. Jag började på en ny skola och i början struntade jag i många lektioner men efter årsskiftet gick jag dit (nästan) varenda dag! Och idag kan jag fylla i mitt CV med god min och inse hur många jobb och erfarenheter jag har haft sen 2012. Men mitt mål är att jobba inom LKABs portar :)
Idag jobbar jag vissa helger på Elkedjan och varannan vecka jobbar jag som personlig assistent där jag har hoppat på ett långvikariat.
 
Funderingar på löften till 2014:
- Nå min målvikt
- Skaffa beachbodyn!
- Komma upp till 100kg i bänkpress
- Börja träna agility med Nimo och småträna med Nellie
- Försöka hitta ett jobb jag trivs med
 
Tycker att det är rätt bra mål. Men som sagt så är det bara funderingar men mina löften kommer vara klara och då kommer dom upp här! :) Som ni märker är det mycket med träning och sen lite blandat. Måste ju må bra utanför gymmet och mina bebisar måste få utvecklas :)
 
 Jag bjussar på en gammal bild.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0